men jag har ju mitt ljumma kaffe i alla fall....

Ok är arg, har ont i huvudet, mitt kaffe kallnar ideligen och jag är så jävla less på alla äckliga texter. Moment två var inte kalas, helt enkelt. Låtom oss tagga till moment tre!

Sedan gick mitt tangentbord sönder (?!?!?!?!) vilket innebär att jag inte kan använda min stationära dator (använder uteslutande den, denna laptop som jag ~aldrig lämnade tillbaka till midgård~ kan ju döden dö i jämförelse) och det är JÄVLIGT IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Sådan tur att Linnizpinnizznuttan kommer hit snart och sällskapar mitt arga jag. Fast hennes sällskap, te, och höstpromenixis gör mig säkert glad som en lärka, tror jag nog.


Imorgon piercar jag mig, lägger upp bilder strax därefter :) Är galet taggad, och sådär töntigt nervös. Fan vad kung ändå.


Hej då äckeldator som är en del av äckeltekniken, hate you all (tekniken alltså, inte ni som läser detta)


Teknik = djävulens (som jag inte tror på) påfund

Kommentarer
Postat av: Jenny

En till piercing? Spännande :D



Jag vet inte när jag börjar flytta faktiskt..men jag hör av mig så fort det händer för då ska du komma och få några teer av mig, samt checka out the new place! :)

2010-10-20 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0