ovärt inlägg oki

Cha cha bloggen, saknat diiiiig så hiiiiiiiiimla mycket under de timmarna jag varit borta!!! Men nu är vi tillsammans igen <33345



De mycket långa utfyllnadsminutrarna innan vi återfick tentorna var en mental tortyr utan dess like. Ville nästan gråta av glädje när jag såg G på alla tre uppgifterna (några plus därtill med!) - alla < 20 h var med andra ord värda besväret!


Första hemtentish avklarad. Skulle skriva vuxenpoäng här efter om det inte vore för att begreppet är så jävla fult. Så jag skippar det.


Har även fått ett par linser gratis, fått mitt kårleg (skall nyttjas 2 ggr i helgen yez), provat nya ~~Subway~~ som inte är ett subway och jag har OCKSÅ köpt biljett till Britta PerssoN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älskar konserter oki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så då blir man ju ganska glad.


Nu ska jag läsa om homosexualla par med barn, inför semi. imorrn, tjarå

Kommentarer
Postat av: Sandra

omg omg omg!!!!! Jag höll ett "föredrag" om varför homosexuella ska få adoptera barn idag på samhällskunskapen!=D Fick bara VG dock.. :( Läraren tyckte att jag kunde varit mer aggressiv -.-'

2010-10-27 @ 19:55:08
Postat av: Sandra

P.S. Jag borde skriva mer i min blogg... Blir så sugen när jag läser din D.S.

2010-10-27 @ 19:55:48
Postat av: /innehafvaren till denna blogg

Gjorde du? Fan va king! Synd, med tanke på att man kanske medvetet tonar ned aggressiviteten just FÖR att låta mer övertygande istället för avskräckande. men vg är ju alltid nice ändå! Väldigt bra att du tar upp ämnet.



Men jaaaaa styr upp det dära, he tyck' ja'!!! I'll be the first one to read. Då måste du också ge mig länken till den igen, vet inte varför jag aldrig lade till den på bloglovin', so stupid of meee.....

2010-10-28 @ 01:18:27
Postat av: Sandra

osså hoppas jag på att jag stavade adressen rätt nu, lite fail annars. Inte alls så king kanske, höhö

2010-10-28 @ 07:15:06
URL: http://oppnaren.webblogg.se/
Postat av: fillieyo

kung, thankzzzz!

2010-10-28 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0