rigor mortis

Ikväll ska vi ses på middag hela la familia, för första gången sedan jag tog studenten. Kommer att äga att få skrika för att göra sin röst hörd åtminstone några sekunder, men även att få retfulla pikar och diverse mobbningsfraser kastade mot mig - som den lilla minsting jag är.

Nu är jag dock vuxen (eller ja, äldre i alla fall) och kan kontra jävel, så tro inte att jag idkar underkastelse här inte!


Den här veckan gick galet fort. Förstår fortfarande inte var den tog vägen?

Men något jag förstår är att min kärlek till min första ägda diktsamling av Karin Boye är för evigt enorm. Hon är min absolut största inspiration vad gäller poesi, utan tvekan.





(Så häääär sere ut i maskinrummet i Tower Bridge, för er som legat sömnlösa oräkneliga nätter i jakt på detta svar.)




Idag åt jag pannkakor på apiz, och satt även kvar där riktigt länge (så pass att jag började att frysa = länge). Vet inte vad som är bäst - att jag är så ~~estetisk~~ som äter pannkisar på randomställen, eller att jag är så stereotypt ~~Umeåisk~~ som slösitter på apiz lite för ofta. Båda suger nog.


Känner även ett hungerssug i min mage. Halloumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

När jag kommer hem ska jag fan sitta sönder apberget, gnida röven mot en kalla stenen och "UMEÅÅÅÅÅÅÅÅ, FAN VAD UMEBOOO JAG ÄR" (L)

2010-10-01 @ 22:31:58
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

umeå (L)

2010-10-02 @ 00:14:10
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0