skriv vad som helst

The Knife har gått om The Beatles på "mest spelade toppartister" på min Lastfm. Mycket spännande








Kung intervju:


Vem är du?


Jag är Britta Persson och är mycket yngre än man kan tro om man bara hör namnet. Gör musik och tycker det är väldigt spännande och givande.

 

Vad har du gjort sen senaste plattan?

 

Badat, ätit kräftor, fixat och trixat inför releasen, hängt i hängmatta.

 

Current Affair Medium Rare, vad menas?


Senaste nytt från mig omsorgsfullt tillagat.

 

Hajaru det då Jack och Big in Japan, kommer det fler underbara covers i framtiden?


Båda dom där var uppdrag, dvs jobb som jag tog. Jag gör inte covers för sakens skull, tycker att det är naturligare att skriva nytt.

 

Har du mött en björn?


Nej.

 

Vad händer framöver?


Vi ska spela! Så jävla kul.

 

Till sist den obligatoriska trams-frågan: 140 tecken, 140 täcken eller 140 peace-tecken?


Peace-tecken såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0