kom på en rubrikjävel själv du

Yes! Att dra ut internetsladden fungerade, nu är jag klar med fråga två. Nu har jag till på måndag på mig att besvara den sista och tredje frågan = sweet.

Har för säkerhets skull gett mig själv totalt facebookförbud kommande 24 h, för att garantera att jag arbetar mer koncentrerat.

Det är ju inte jobbigt att vara utan fb när man t.ex reser, eller om man bara allmänt är borta från datorer. Men grejen är att när man sitter och skriver tenta flertalet timmar per dag, så är det sjukt svårt att inte logga in där flera ggr i timmen. Så fort man fastnar i uppgiften tar man en "välbehövd paus" och loggar in på skiten.

Vilket förstör min koncentration fullständigt!

Västvärldsproblem av högsta graden, men likväl ett problem.


Eftersom att jag varit så zuperduktig denna afton skall jag belöna mig själv med te, fika och lite Karin Boye nu. Tjockt med nice, som de säg.




Studentkarin. Gumman!


Imorgon skall jag och SoffanG förtära lurre på Corona, återkommer kanske senare med matrecension.


Hungriga hälsningar / gourmanden Filliezzz


Kommentarer
Postat av: Monica

Haha "lurre" :D Ett nästan bortglömt smeknamn för min del. Det är ju sjukt kung dock :D

2010-10-07 @ 19:20:13
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

smeknamn är en guldkant på livet, visst är det så?

2010-10-07 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0