wäääää


Ok, hann använda google chrome i typ 7 h (egentligen inte ens det, eftersom jag knappt ~surfat på internet~ alls idag) innan jag märkte hur fruktansvärt efterblivet det var att blogga med den browsern. Åtminstone på blogg.se.


Det var ett fett jävla minus. Nu är jag arg. Fast inte på riktigt!


Måste kompensera låtsasilskan med en gozig kattungebild:


~~*~Zötnozen~*~~ när han fortfarande hade blå kattungeögon. Gosigt!



aja herråp


/ filliezzzz, som hädanefter bara bloggar via eldräveN oavsett vad ETQ och alla andra jävlar må tycka om det.

Kommentarer
Postat av: Emma

nejmen gudis gumman, det GÅR inte att blogga från google chrome!!! bloggar alltid från internet explorer.. fast allt annat händer på google (L)

2010-10-19 @ 18:36:13
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

det går, men det laggade sate; man kunde tex inte korrigera bildstorleken genom att dra i hörnen, styckena blev helt cp och allt var lagg! fick damp osv



fett dryg browser som inte kan hantera alla sidor på ett bra sätt? fast jag ser även chromes goda sidor också, varpå jag hädanefter använder båda sidorna <33345

2010-10-19 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0