2010-09-29



Fr.o.m nu hatar jag denna kväll. Jag hatar min idioska granne som fortfarande spelar techno på tusen deci, hatar att jag måste läsa romanen och hur fan ska jag ens kunna göra det om JAG INTE KAN KONCENTRERA MIG PGA TECHNOHORAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Seriöst, tycker synd om satar som har så enormt dålig musiksmak - och som dessutom gillar den smaken så mycket att de måste lyssna på den så att det hörs till ALLA grannar (och jag lovar er, mina vänner - för jag vet vad ni tänker, denna idiot har garanterat 3 ggr så hög volym som jag. Så inget ~karma~ snack tack).





Satan också. Och fan.


Lycka är alltid en flyktig fågel. Synd att man alltid hinner glömma bort det faktumet i sin dumdristighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0