älskar dreijer

Beundrar Emmas tillgivenhet som bloggläsare, som faktiskt plöjade igenom mina 10 000 inlägg jag skrivit under deras utlandsvistelse. Tack för bloggstödet, gumman - lav ya! Och grattis till saxen.

Som tack får du och alla andra jävlar som läser denna meningslösa skit njuta av ljuva toner á la Karin Dreijer:
(En cover på en låt av Peter Gabriel, sångaren från underbara Genesis)







Min enda dröm är att The Knife återuppstår. Går inte det så får Fever Ray mer än gärna släppa nytt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

beundra mig också tack, har också plöjt igenom alla dina 36 (!) nya inlägg............

2010-09-07 @ 17:55:36
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Gumman, en extra guldstjärna i kanten till dig med! Starkt jobbat! :):):):)



Hahaha, 36, fan vad sinnes... är lite överproduktiv kanhända!



Vad händish i helgen då? Du ska med på lördag e.m? VILL SE DITT FAGRA ANSIKTE

2010-09-07 @ 19:42:15
Postat av: Emma The Queen

klart man hänger med i bloggen din ;) kan dock inte tro detsamma om dig, får typ en kommentar i kvartalet...

2010-09-10 @ 02:09:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0