den enda levande pojken i new york

Fy fan så less jag är



Situationen förbättras ej av gängets frånvaro. Tur att Lovavännen är i staden iaf, tagga Pride! Saknar alla som ett cp. Hur hade jag tänkt att det skulle gå när man flyttar från Umeå, är ju en bra följdfråga. Hur fan ska man kunna lämna allt? Och hur fan ska man kunna bo kvar när det är det sista man vill?




Glada BL3minnen som alltid lyser upp! I like you guyyyz



Jaja, hoppas på en fin helg. Hela lördagen kommer bli awesome i alla fallallallallllllll.

Kommentarer
Postat av: Monica

Det dilemmat känner jag igen. Hur ska man kunna bo kvar när man så gärna vill slita sig loss? Hur ska man kunna lämna när man har allt just där?

Jag har känt av det dilemmat ganska mycket nu. Jag ville inget hellre än bort från Umeå och nu vill jag inget hellre än att komma hem dit jag har min familj och mina vänner... :/

2010-09-02 @ 22:02:48
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0