fyller NITTON om 2 mån omgomgomg!!!

Hahahahahha kollade igenom helgens (betydligt få) bilder, och upptäckte inte förrän nu komiken i underliggande:




Jätteroligt att Lova (omedvetet kan man anta) skymmer hela Karins ansikte. Även roligt att Karin trots det bara fortsätter att posea glatt där bakom ölN.

Även kul att ingen av ölen är Lovas.

Och också roligt att någon frivilligt dricker Norrlands Guld-pisset. Fast nej det var inte roligt, det var bara trist för den personen....TACKA VET JAG ILLERÖLEN (L) (L) (L) (L)


Den är god, billig OCH estetisk tilltalande till ett yttre perspektiv! Bättre kan det knappas bli.


Obs: rubriken är oserri, hatar siffran 19, fyfan vad ful den är. således är det inge större tagg inför den dagen

Kommentarer
Postat av: mickiloo

Precis! Har helt klart tänkt rösta på ett parti som tänker på den lilla människan. Moderaterna har sånna tokiga saker för sig.. Har du hört att dom vill ta bort bolaget och istället börja sälja några FÅ sorter i livsmedelsbutikerna?!?!??!



Jodå det knallar och går. Men jag börjar känna att jag är på slutkampen arbetsmässigt. Åh jag längtar efter ledighet.... Jag vill bara sitta och vara tjock och invänta domedagen.



Är allt bra med dig fillivixen? :)

2010-09-08 @ 10:23:14
URL: http://monko.blogg.se/
Postat av: Monica

Illerölen? Menar du Åbro då?

Tycker du den Åbron är godare än Norrlands??

Skare vara Åbro ska det fan vara Bryggmästarens, så jeffla god :D

2010-09-09 @ 16:50:07
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0