jaha jahopp

Insåg nu hur mycket man kommer att sakna uteserveringsfenomenet kommande 1000 månader - nu när det sämre halvåret tar överhand. Tagga snö och minus 30...........................?




Jag i mitt föredetta asfula hår, i gott sällskap med käraste borlängebon Monkaaa. Längtar tills du sätter din första fot på Umeåisk mark återigen <333345!!

(jag ser ut som ett barn, va hendeee)



Blir för övrigt rädd för mitt Broder Daniellyssnande på riktigt nu. Se t.ex på mina toppartister på Last Fm:




(kan tillägga att jag haft mitt konto bara någon månad - därav de låga siffertalen på varje enskild artist)


Än en gång; VAD HÄNDE


Nu ska mina smaklökar få dansa lite euforiska koffeindanser så tjarå

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SKÄMS HATA BD

2010-09-10 @ 21:04:38
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma

ÄLSKA BD!!!!!!!!

2010-09-11 @ 04:27:50
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

ljug inte du skaffade typ för ett halv år sedan snart ju?? ps. älska bd

2010-09-11 @ 13:07:56
Postat av: /innehavaren av denna blogg

ÄLSKA OCH HATA BD!!!!!!!



ett halvår säger du? 25:e juli 2010 står det på min profil iaf, men de kanske e ett halvår om man räknar som en kratta som du!!!!!!!!!!!1111



haha lol ska jag säga som har IG matte B, stolt ändå



2010-09-11 @ 15:06:18
Postat av: /innehavaren av denna blogg

hatar att det blir fetstilt när man skriver ord innanför stjärnor, så jävla gay

2010-09-11 @ 15:07:36
Postat av: Monica

Sitter vi på TC på bilden? När var det? Kommer ej ihåg!

Ja, jag längtar också tills jag ämnar sätta fötterna på den norrländska marken igen! :)



Angående BD: Huuur kan du ha BD ovanför Simon and Garfunkel, WASP och The Cure??? Detta är inte okej! :P

2010-09-11 @ 22:10:05
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0