lmaoooo hela dan lång

Märker att man lär sig så sjukt mycket mer fakta på universitetet jämfört med gymnasiet. Min hjärna är bara som en svamp som suger åt sig all kunskap som vätska. Det är king! Sjukaste bilderna vi fick se på en föreläsning idag. Två bilder från 1700-talet föreställandes ett manligt skelett och ett kvinnligt; varav det kvinnliga hade typ en apskalle i jämförelse med mannens enorma (större skalle = större hjärna = smartare, enligt dåvarande tankesätt).


Ma brains.


Vi hade även rundvandring på ubibblan. Gillade runtviserskan rejält. Slutet var bäst, när hon skulle säga: "Om ni undrar över något är det bara att fråga, inga frågor är dumma" Men istället sade:

"Inga dumma frågor!"
. Seriöst, jag dog 4-ever!!!!

Sedan skrämdes jag ihjäl av automatiska häftklammerapparater (alltså hur jobbigt är det att trycka själv, jävla lata människor...), och vi lolade för evigt åt en tant på dagens fråga, alltså den bilden hahahahhahahahah!! Ska fota den och lägga upp här, läääääätt.

På tal om tidningen så är jag med i dagens VK, cool yo. Så check it out bitches n' hoes, sida 7.

(Skulle länka men tror dessvärre ej att det hamnar på internet :(  )



Antikrundan kommer till Umeå imorgon - gå dit ni som kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0