massa skit igen å igen å igen

Men vafaaaaaaaaaandå - nu gjorde jag det igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Härmed tilldelas pris för mesta internetaddiction @ night, aaaaaaaaand it goes 2 *trumvirvel* : fillieeeeyo

Dukti chey bra chey ingen sömn de e för mesar


Men serri om ca 5 h kommer Eija hit - TAGGA!

Vi ska först och främst sova när hon äntrat min kungliga boning som på intet sätt är kunglig, för vad fan ska man göra på morgonen egentligen *nattmänniska*. Sedan ska vi nog promenixa till Marieberg och kika på lite second-hand - och ej att förglömma: fika på Kafé Victoria!


Usch jag skrev precis ett sådant blogginlägg som jag själv föraktar. Sjukt ointressant även för mig själv att läsa. Och vem är målgruppen syftad att vara då liksom? Typ Winston som ej heller kan konsten att läsa. Kompenserar detta riktiga rubbish med en fin bild iställetrå:




Konstaterade återigen ikväll det faktum att jag ser ut som ett barn på alla bilder tagna för ett år sedan eller mer. Det var en rolig insikt!






God natt!






(....eller????????????????????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0