sepsepsep

15 inlägg 2 go innan 1000. Borde typ fira det eller?!?!?!?!?!??!?!? Det roliga är att jag säkerligen kommer glömma att jag skriver mitt 1000:e när jag väl gör det :) Precis som det ska vara.



Diskuterar politik varje dag med olika människor nu såhär veckorna innan valet. Det är mycket intressant och givande, men det tar fan på krafterna att delta engagerat och aktivt  i en politisk diskussion - man känner efteråt hur slut man blir. Dock så värt det eftersom att ens åsikter stärks utav det.


Har läst litteratur i 3 h nu, tvunget inför föreläsningarna och seminariet imorgon. Men likväl är det så sjukt kul! Har aldrig varit med om att självstudier från skolan skulle kunna vara roligt. I was proved wrong.



Min nya idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0