skitsnack as alwayz vafan trodderu

Glasen talar, fan vad crazy.




20 spänn vafan (la jaqueta militar alltså) och imorgon färgar jag väl håret igen säkert.


Undrar om vi för alltid och för evigt skall häcka i Humhuset fr.o.m nu? Ogillar det ej, men det är ju lite mer kombinerad högstadie-sjukhus-feeling över det hela. Önskar kändisspotta Annika Norlin all the time då jag vet att hon läser psykologi (hum. är således rimligen hennes hang-around-place). Vill ha hennes affe* !!!




* Ok förmodligen den sämsta spontana slangordsböjningen någonsin då det faktiskt redan är ett etablerat slangord för amfetamin. Men jag syftar självfallet på autograf ;;;)

Kommentarer
Postat av: Emma

min lilla militär. ut och skjut några mindre värda nu!

2010-09-23 @ 23:54:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

redan gjort (y)



fast några till skadar väl int'



allt för dig min auktoritära ledare!

2010-09-24 @ 02:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0