something in the waaaay

Lyssnar på Nirvana, det var sjukt längesedan sist. Minns faktiskt att jag visste vem Kurt Cobain var när jag var ca 6 år, jag visste även att han dog av en överdos (dock så visste man kanske inte vad fenomenet drogaddiction innebar men). Tackar mina bröder och min syster som fick upp mina ögon (öron) för Nirvana redan när jag var mini.

Nirvana och Beatles, det var det shit - tyckte fyråriga Filippa. Och även låten Molly Melon, haha.



Idag har jag besökt ArmyShopen för första gången. När jag får el dineros nästa vecka blir det att bege sig dit återigen och införskaffa en del, de hade fan schysta grejer! Och eventuella militärmärken kan man ju alltid sprätta bort, om man inte vill stoltsera med sådana symboler. Butiken är i alla fall ett gott tips, för er som ej varit där tidigare!

Imorgon blire pride samt nicemiddag med nicefolke. Och öl!!!




Grunge är kanske för genialiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman, kurt dog ju inte av en överdos, han sköt ju sig själv:(

2010-09-04 @ 05:27:14
Postat av: /filliz

hahahaha loooool, i studiernas trötta förvirring som det inbringar så tänkte jag fel PINSAMMMMT . inte så konstigt med tanke på att andra älskade, fantastiska musikermänniskor dog av överdos (listan kan göras oändlig)



dock så hade han en hög dos heroin i kroppen när han var död, kanhända att han hade dött ändå även utan gevärsskottet?



det skola vi dock ej diskutera, ganska onödigt. det räcker ju med det hemska konstaterandet ATT han dog. gubben

2010-09-04 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0