SOVASOVASOVA TAGGA

Bil/Körkort/Sport/TV måste vara de i särklass tråkigaste samtalsämnena som existerar. Man känner bara hur hela ens inre sakta men säkert förmultnar av tristess när de kommer till tals i ens omgivning.

Nu är för övrigt jaktsäsongen igång. Glad mördartid på eder som bedriva den verksamheten. Jag önskar er inte lycka till.




Idag födelsedagsfikade vi å Hillevis vägnar. Jag kan härmed börja mobba henne för att hon kan gå på Fredagar på Rex, är inte det en milstolpe så säg? Som hon sade; "Minns när Fredagar På Rex kändes som hundra år framåt i tiden - och nu är man däääär"

Crazy thing that crazy time, isn't it?

Fbchatten säger: "PLOPP"

Min mage förnimmer hungerskänslor genom signaler som skickas till min grådaskiga, skrynkliga hjärna att tolkas.


Håller på att bli sjukiz. Eller är det redan. Det eskalerade medan jag skrev detta.


MENE JAG HAR SOVMORRON IMORRN SÅ KLAGAR ICKET


herråp

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hela det här inlägget kändes som en jävla feberyrsel eller nåt

2010-09-15 @ 10:58:23
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Förmodligen exakt vad det var också! Alla inlägg är lika mycket värda gumman, även de sämre. Allt måste komma till tals!



Feberyrsel utan feber, quite interesting indeed!

2010-09-15 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0