BEAUTIFUL BLOGGER AWARD




"Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award)."




















Vill tacka syster Engbo för hennes enorma generositet i att tilldela mig detta fantastiska pris! Känner mig otroligt hedrad - och glädjetårarna vet inga gränser. Tack än en gång!



7 MYCKET intressanta saker om Filliezzz (dvs den som skriver den här skiten) :


  • Har förmodligen beskådat Tim Burtons Sweeney Todd fler gånger än vad som är acceptabelt
  • Fick IG i matte B och brydde mig inte (kommer aldrig att läsa upp det och jag ska bevisa för er att man kan bli något ändå!)
  • Jag skriver poesi när andan faller på. Det blir bra ibland, ibland mindre bra.
  • Alltid när jag cyklar korsningen Nygatan-Fabriksgatan så ser jag scenariot för mitt inre att jag blir påkörd av en bil från höger. Funderar på om det kanske är en sannings-syn. Får la vänta och se!
  • Är sjukt taggad på valet och kommer gråta glädjetårar om "rätt" vinner
  • Vill inte gifta mig
  • Upptäcker minst ett nytt band/en ny artist varje vecka (Idag upptäckte jag indie-rockbandet Girls - tack Sofia!)


Jag delar ut detta utomordentligt fantastiska pris vidare till dessa väl valda personer:

Emma
Monica
Molly
Linniz
Hanna
Karin
Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0