2011-04-19


Sitter här, nybadad, ny-lugg-klippt, nyfresh, och omlyssnandes på västerländsk populärmusik anno 2004 (dvs ABSOLUTE MUSIC 46!!!). Även om jag har svårt att förstå att jag faktiskt gillade skiten då, uppenbarligen - eftersom att jag ändå bemödade mig med att köpa skivan för 198 sek - så känner jag likväl nostalgi infor det meningslösa innehållet i texten i "Hej hej Monica!" samt Maroons 5 äckligt uttjatade skitlåt "This Love".

Mer nostalgi åt folket.

Kan meddela att jag också numer innehar ett påskägg till slut (tur att min mor förstod mitt problem), med förhoppningsvis massa gott i. Älska livet <3<3<3<<3<3<3<33<3<33345


Badade som sagt nyss, en syssla jag gjort 2 ggr på ca 4 år (i badkar dvs). Det var något jag gjorde minst en gång i veckan när jag var kidiyo, men ej längre. Har nyupptäck det fantastiska i det, det är så fruktansvärt avslappnande och skönt för hela jävla själen.

Passade på att skrubba bort lite av min äckliga, smutsiga abnormitet och sjukdom även kallad homosexualitet när jag ändå var igång med tvagandet. Får se om det hjälpte, vore ju schyst liksom, att bli accepterad av samhället å människor å alla djur å alla kristna å sådär. Och av Westboro Baptistchurch! *Hoppas*

Hatar även att bada för att det är en jävla västerländsk lyx. Hur jävla sinnesjukt är det inte, att jag kan stå och tappa upp 200 LITER (varm)vatten utan att knappt blinka - för icke nödvändigt bruk - medan vissa människor inte ens har ett glas rent vatten någonsin? Världen är osmaklig.

Någon idiot tänker väl nu att: "Världen är orättvis - face it. Njut av de privilegier du innehar istället för att whinea". Men grejen är att världen inte behöver vara orättvis på det sättet den är idag. Och så länge man kan motverka en del av orättvisan tänker jag faktiskt aldrig sluta tänka kritiskt.

Det bara är så. Varför acceptera ett skitsystem som gynnar ca en promille av jordens befolkning. Spyr.

Kommentarer
Postat av: Monka

HEJ HEJ MONICA ÄR EN JÄTTEBRA LÅT OKI

2011-04-20 @ 23:39:41
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /fillzor

ändå lite :-P

2011-04-21 @ 00:39:03
Postat av: Johanna

Westboro Baptistchurch är nog långt borta filliez... hatar att krossa dina drömmar men det är ~~true story~~

2011-04-21 @ 11:10:19
Postat av: H

När du kommer till Sthlm måste du få träffa min boifräänds lägenhetsinnehavare; världens roligaste prälle som är gay!:D

2011-04-21 @ 16:22:00
Postat av: /Fillzor

J: Men ÅHHH är du säker? Fan då, jag som så innerligt eftersökte deras bekräftelse på att jag är en människa som är lika mycket värd som alla andra <///3 :,,,(



H: Ahhh, fan vad kingzor det lät, den kombinationen är alltid intressant! Är lätt på!

2011-04-22 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0