aprilsoleN


Kaffe, glass och ciggzor i solen på balkony i söderläge = livetLivet. Balkong i söderläge är nog världens bästa uppfinning, näst efter vattenkokare och LP-spelare såklart.  

Var vågad och noppade ögonbrynen balanserandes på en balanserargrej. Motorik och precision i ett, jag har uppfunnit en bra koordinationsövning kanhända, kände mig djärv????

Har inte sminkat mig sen fredagskväll, ett litet steg för människan men ett stort för mänskligheten - för var dag som går känns det bättre och bättre. Tack kära sjukdom för att du får mig att skita i mitt utseende en smula. Fast jag brukar aldrig känna mig osäker/ful utan smink, det är snarare tankesättet att det är en del av ens stil; jämförelse med piercingar: Jag känner mig ej ful utan dem, men det är likväl något som är en del av + förbättrar (?) utseendet eftersom att det hör till. Hade jag haft naturligt markerade ögonbryn hade jag nog inte brytt mig lika mycket om ~~spacklet~~

Kanske var Joakim Hillson asklok?!

Solen skiner, våren nalkas och fåglarna sjunga sina sällsamma sånger. Det vackraste

Peace & Love var typ Gods Gift To Mankind osv, känner att biljettkonsumerarnerven darrar

Herrrrråp

Kommentarer
Postat av: molly

vi köper biljett snarast???

2011-04-11 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0