bitcheN

Läste nyss typ 250 blogginlägg på raken, obs utan paus. Varför ens. Är jag en smartare människa nu? Förstår jag människor bättre nu? Har jag fått insikt i något jag aldrig tänk på tidigare? Har jag blivit inspirerad till att göra massa saker jag aldrig tidigare gjort, eller saker jag brukade göra förrut men inte gör längre?

Svårt att veta, att veta är svårt

Drömde en mardröm om en gigantisk brand på NUS där jag och alla andra Midgårdselever var (är ju inte ens Midgårdelev anymore, hmm) där. Den startade på översta våningen och paniken var obeskrivlig. Sedan tappade jag bort gänget för de sprang åt ett annat håll, och det spelade ingen roll vilken våning man sprang till, det fanns ingen som väg ledde ut. Inte ens bottenplanet (?!). Sedan tappade jag R's hand och skrek eftersom jag ej ville leva/dö utan henne, och plötsligt hade jag något annat random i min hand? Försvinn dumma random, U R not wanted.

Drömmen slutade aldrig så nu vet jag inte om jag lever eller är ihjälbränd. Tough life (or death). Tackar A Clockwork Orange för det.

På en f3kk3 i fredags fick jag återigen några kommentarer om mitt hår, som jag personligen finner lite omotiverat. Det är liksom inte någon speciell frisyr som ingen annan har menar jag. Detta spädde hur som helst på min egentligen ickebefintliga narcissism så till den grad att jag, när sista personen i fråga sade: "Förresten, ditt hår är assnyggt!" svarade (kyligt?): "Det har jag hört förrut" innan jag stängde dörren till toaletten.

Vilken bitch jag är!!! Varför ens!!!!!! Sluta umgås med mig plz, jag förtjänar icket er varma vänskap.

Huvudvärken dödar mig. Jävla bloggar

PS Är ej frisk från förkylningen än. När jag blir det, har jag planerat att inte bli sjuk mer under hela 2010 FÖR NU RÄCKER DET. DS

PS2 Gocykeln heter härmed Aniara, såklart. Stupid me som ens frågade. DS


Kommentarer
Postat av: JustinBieber

Ska du inte bli sjuk mer under hela 2010? :)

2011-04-10 @ 20:23:43
URL: http://skabbkatt.blogspot.com/
Postat av: Fillieeezzz

hahahah det var ju iofs ett ganska enkelt löfte att hålla! lullzor på moí

2011-04-10 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0