söndagsdrygt

Läser om hedonism och funderar på filosofi som mitt tidigare jag i ett annat liv förkastade. Inser att det bara är inskränkta statistikfascister som ratar flum. Flum äger. Vad vore vi utan tankens kraft, osv

Längtar töntigt mycket efter påsk pga 3 saker* :

1. Påskägget med godis och tillhörande tankekrävande jakt!! Ett arbete + ett mål = ett välförtjänt pris
2. Våren+ljuset
3. MUST. Hej Zeunerts!

Att skriva påsklov hade också varit rimligt men sådan lyx är man minsann ej priviligerad med.

Glömde förresten en:

4. Min bror kommer hem från Stockholmet. Sköjsarnz!

HJÄLP MIG sista ansökningsdag till uni är den 15:e. Vad göra? Det finns på riktigt för mycket man vill läsa. Mer än liv och studielån tillåter. wöwö

Orkar ej tänka




* Vill poängtera att jag ej uppvärderar religiösa högtider. Fakum är att jag förkastar högtider lite halvt, it's not ma thang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0