ursäkta spammeN


HEj hej hallå dagboken!

Tänkte bara informera folket att jag troligen blir ålidhemsbo i juni, på obestämd tid. Geografigränd (passar ju mig bra, jag som uppvisade sådana fantastiska geografiska kunskaper denna afton eller hur Amme och Rozzzzie?!) närmare bestämt.

Jag älskar fan Ålidhem. Å-hem in ma <3 4-ever, blivande Å-hemgangztah osvosovsovsovsovososvo. Nemen faktiskt, det är ju chillbilly. Nära till vänner, jobb och uni!!! = det mitt liv består av. Och Krogen K!!!!! *planerar att bli än mer stammis än jag redan är*

Jag har även provcyklat min nya cykel idag (eller ja den är ju inte ny och tur är väl det, men för mig är den ny). Det är en skönhet á la 80-tal tror jag och den ser rätt mycket ut så här:



Kommer alltid att älska dig, min bronslackerade rostiga Monark, vi var en, enda sedan jag gick i nian. Men du skall alltid finnas in ma <3 vetttttu

Nu är det nya tider, DBS-tider. Den är fett schééén alltzå.

Cykla = livet. Imorgon skall jag skriva ett inlägg om varför cykling kan vara den bästa sysslan of all. Om jag orkar.

Men först pluggy. Tjingtjingggg

PS Namnförslag till cykeln sökes. Minns ej vad min gamla heter så därför taggar jag att ta extra seriöst på namngivandet denna gång. DS

Kommentarer
Postat av: Stockholms_bejb-brud

Snälla, döp den till Aniara!



<3

2011-04-09 @ 04:48:39
Postat av: Monka

Ålidhemsbo gumman??? DET GILLAR VI :D :D

Ålidhem äger; nära till allt och typ enbart studenter i krokarna = ingen klagar någonsin. Skön stämning helt enkelt! :---)



Cykeln borde heta Harald

2011-04-15 @ 01:31:42
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0