Isch heisse Fillzorr wie heissen Sie?

Använder google translate och lyssnar på översättningarna från svenska till tyska. Great fun eftersom att de pratar så jävla fult på översättningen + komiken i att allt blir grammatiskt inkorrekt! Vad vore väl livet utan google <3

Imorgon beger jag mig till Deutschland Deutschland Über Alles och smakar tysk öl och andas tysk luft och dansar till de tyska ljuden. En helt ny värld osv. Har haft fetaste resfebern ever och känner mig nojig/rädd/paranoid osv men försöker glömma detta och bara fokusera på TAGGEN.

Medan jag är borta kan ni själva lyssna på, TAGGEN:

http://open.spotify.com/user/filippen/playlist/0AaoIhiSZE0py9Buy6THl1

Kommer sakna alla mycket, speciellt min pappa, min katt och min ros. Och alla andra fina såklart <345

Inser att detta är första gången  jag och Rosita är borta ifrån varandra mer än 2-3 nätter i rad :,,,,( Kommer att avlida. Men det är väl en bra övning I guess.....................



 

Får se om det  blir något bloggy väl i kulturmetropolen, skulle ej tro det men en ska aldrig säga aldrig. Hur som så stannar jag även i Sthlm några dagar efter att vi kommit tillbaka till Sverige. Kommer typ hem kring 1:a September, vet ej eftersom jag inte köpt billen hem än! ~~Living tha life of spontaneity osv~~

 

PS Någon som vet när Umeå Pride är? Tror att det är helgen 1-3 september? Men vet ej??? DS

 

 

PPS HA DE BA FINT HÖRRENINI DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0