red red wine

Drömde inga mardrömmar som tur var. Dessvärre berodde det nog mer för att jag sov ytterst lite (3h, YEY). Samt att jag drömde om en OnePice???

Med risk för att låta som en ung kvinna med alkoholisttendenser (vilka jag starkt skulle vilja dementera därtill, kan räkna tillfällen jag druckit denna sommar på min ena hand, varav upphov till berusat tillstånd är än färre) så måste jag bara komma ut med denna starka känsla inom mig:

Vet ej om jag är skendräktig utan vetskap eller vad felet är men jag är så JÄVLA sugen på rödvin! Exakt hela tiden!!! Det var ca en månad sedan jag drack denna heliga ålderdryck sist, och går således bara runt och tänker på att det var längesedan samt att det skulle vara så fantastiskt jävla gott (förutsatt att det var ett bra vin, såklart) att förtära det i snar framtid, åter.

Vet ej om popsnöret inom mig skriker eller om det är författarsjälen som behöver gödas.

I vilket fall sitter jag här och håller tummarna för att någon bjurrar mig på vinkväll innan jag drar till Berlin (har inga egna pengar innan dess) *hint hint*. Lovar att jag bjuder tillbaka i september!! Och på ost också!!!!!

Nu ska jag sova och drömma om rödvinslullighetens ljuva livssötma

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0