Vad göra?

Halloj i stugan!

Jag är definitionen av fail. Detta är min andra kväll som fri från sommarschemats klor: Det jag längtat efter så jävla länge, och ändå sitter jag här och har tråkigt. Jag har nog jobbat för mycket för att minnas hur man gör när man är ledig. Vad gör man? Vilka hobbys har jag? Vem är jag??? Det enda jag på riktigt kan sätta fingret på är att jag älskar Beatles och att jag har en misstänksam smärta i axlar och rygg rätt ofta, den välkända ~~arbetsskadan~~

Så, med anledning av detta bloggar jag, för att få tiden att gå tills rosen kommer hem. Tänkte expandera sambofetman lite och *lyxa till det* med lite chirre (chepz) å dirre å då upptäcker man till sin förtret att man har 16 kr kvar på kontot. Det kostar att flytta hemifrån vet ni, go vänner (speciellt om man får en kass lön samma månad). Som tur var utökas den summan med det tusendubbla och än mer nästa vecka. Kan inte fatta vad jag skall göra med alla pengar, jag vet inte vad man gör med pengar. Jag har aldrig haft chans att lära mig det i mitt liv.

Men det kan jag tänka på sen, först skall Berlinresan upplevas, är så här:
|---------------------------------------------------------------------------------------------------|
taggad!!

Taggar gatukonst, fulkultur i alla hörn och gayklubberi. Kan bli WUNDERBAR


Så här ser en ut när en dricker varm choklad i sin barndoms favoritkopp, den man fick i åttaårspresent:







*Slurpy*

Fortsatt Trevlig Quell önskar jag och NorlinarN

Tjingytjing~~

Kommentarer
Postat av: Anna

Så jäla snygg mugg. Och jäla snygga brudar. Du och Annika dvs!

2011-08-16 @ 22:39:16
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Monkaa

Haha jag känner verkligen igen mig i det du skrev att man typ glömmer bort hur man gör när man är ledig. Jag känner också så när jag har jobbat mycket ba: "jaha? vad ska jag göra idag då?"

Men blir som van att gå till jobbet varje dag.



Men he går över!

2011-08-17 @ 01:13:48
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /fillzor

Annzie: Tack, tack och tack gumman! Du e allt bra snäll du!



Monka: Haha ja men visst är det drygge och konstigt? Men schént att det går över iaf!

2011-08-17 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0