nattsudd

Är knivskarpt vaken, med massa tenty kvar att skriva. Hon har varit borta hela dagen, pluggat inför sin andra salstenta i sitt liv. En ofantlig mängd timmar utan Henne. Det handlar bara om timmar, jag vet. Men mina tankar kan fortfarande inte sluta vandra åt Hennes existens, med jämna mellanrum.

Nu är det Hon som ligger i vår säng, och försöker sova ackompanjerat till Weeping Willows. Det är jag som sitter vid skrivbordet bredvid och skriver på tenty. Men satan, vad jävla svårt det är att fokusera på feminism och marxism, när man bara vill krypa ned bredvid Henne, känna den värmen jag lever för. Snusa in doften och låta den fylla mina lungor.

En annan dag. Men just nu, duger också vetskapen om att Hon ligger där

och andas. Lever

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du är så djuuuuup gumman :-)

2011-12-08 @ 12:52:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0