Sånt man gör istället för tenty vava

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Lätt!

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej, men senaste veckan.

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Yez

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Pussade senast på Zeldy, vet ej om hon är kapabel till att stödja mig hem och hålla mitt ickebefintliga hår när jag spyr ned toaletttta :S:S:S

 

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Ja

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tänker, man kan ändå aldrig leva upp till allas förväntningar.

Vem är den största idioten du känner? Förmodligen vill jag inte veta av idioter?

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Jag skulle säga: "Varför ringde du på dörren älskling?"

Hatar du någon just nu? Hat är en fullkomligt onödig känsla, den ger inget.

Vem tog senast på din rumpa? Toasitsen ;););) Väldigt hett osv

Har du syskon som är äldre än 21? Alla mina syskon är äldre än 21.

Hur fick du ditt senaste blåmärke? Får alltid massa randomblåmärken och jag vet aldrig varför??? VARFÖR?????

Saknar du någon just nu? Jag saknar många just nu.

Är du längre än de flesta i din ålder? Nej, men vissa jävlar ha mage att påstå att jag är kort vilket jag INTE är!!!! *stolt över mina 167 över havet*

Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Jag har aldrig avslutat något förhållande, så finns inte mycket att minnas

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Eftersom jag senast pussade Zeldy skulle jag bli otroligt äcklad, asförbannad och förtvivlad, samt polisanmäla tidelag...

 

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Så många gåååånger men vågar inte :,,,( Det är jättesexigt och snyggt. Vill även ha i nipplen men våååågar inte :''''(

Känner du någon som är oskuld? Inget jag vet på rak arm, men det gör jag säkert. Det är nog inte så ovanligt som folk tror.

När gapskrattade du senast? Minns inte...vad deprimerande. Men till detta hör att jag varit sjuk 1 vecka + jobbat massa + bara varit hemma och skrivit tenty hela veckan, så det har väl sina förklaringar.

Brukar du tänka innan du talar? Alltid, men ibland blir det fel ändå.

 

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Har redan gjort det! Och ska görat igen!

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nej, inget jag själv tänkt på i så fall.

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Pappa <3<3<3

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? När jag bodde hemma och var 16/17 eller över, så var det inte så mycket debatt om det. Jag gjorde som jag själv kände, pappa litade på mig. Jag tycker inte man skall ha snäva gränser för sina ungdomar om de sköter sig.(Det här testet är gjort för småttingar inser jag nu, *piiiinit*)

 

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Aldrig i livet, man måste alltid följa sina känslor.

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Med erfarenheten från BL3 när vi hade ett "sluta-svära-vad" och jag inte klarade mig genom NK'n ens, innan lurren - så skulle jag säga: Nej.

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Det håller jag inte med om. Om man lever i nuet och uppskattar tillvaron så tar man tillvara på det man har.

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej.

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Jag irriterar mig på många men det är väl en extra krydda i livet! Känns omoraliskt och egoistiskt att vilja att någon "försvinner"...Idioter kommer alltid att finnas ändå.

Pratar du ofta? De flesta tycker nog: För mycket. ;););););)

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? I sovrummet och skrivit, *KUL LIV* NOT

Vad är det bästa som hände dig idag? När man har tentavecka händer det inte så mycket. Provade ett nytt schampoo, var väl kul.. *deppgumman*

Vem har du umgåtts med idag? INGEN FÖR JAG PLUGGAR MED DEADLINE IMORGON OKI!!!!

Är du en elak person? Nja, jag kan nog vara rätt elak ibland, men jag skulle inte vilja stämpla det som en del av min personlighet.

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Hemkörd pizza från Taormina, är så jäääävla hungrig och sugen (vet inte ens om de kör ut men med en miljon kan man väl få vad fan man vill)

Vad lyssnar du på just nu? Laptopens dova sus, låter nästan som havsvindar om man fantiserar

 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Det finns alltid folk som tycker illa om en, så det är säkert alldeles möjligt. Men rent generellt tror jag: Nej.

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Få dödsångest förmodligen? Vad ska man svara: "Ringa 112" eller vadå? Lameass frågehora

Är du lycklig? Till och från, har en vinterdeppsvacka just nu men i allmänhet är jag lycklig.

Vem skrek du senast på och varför? Minns inte, faktiskt. Vad skönt det känns!

När grät du senast? Grät jättemycket hela söndagen. Det var en sådan dag bara

 

Vem kramade du senast? Rozen (L)(L)(L)

Är du rädd för mörker? Har andra fobier men har faktiskt aldrig varit mörkrädd, någonsin.

Vad drack du senast? Coca Cola Zero som R hittade oöppnad på en parkering. Gratis är gott!

Tror du att två ex kan vara vänner? Det tror jag absolut, men det handlar nog om vilja och om hur situationen som rådde såg ut. Och om personlighet.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja.

Sover du med dörren öppen eller stängd? Bortsett från när Bostaden stal våra dörrhoror i TRE veckor (!!!!) så är min regel: Sova = Stängd Dörr.

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Nja, inte berömd direkt. Men jag skulle gärna vilja bli ihågkommen för att ha presterat goda ting för världen. Oavsett om det gäller böcker, aktivism eller forskning - så någonting.

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Pizzzzaaaaaa, en asnice film + lite wiispelande på det. ALLTSÅ VARFÖR ÄR JAG FRITIDSBERÖVAD I 70 ÅR?????

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Eh, förmodligen vill jag inte förlora någon i min närvaro som betyder mycket för mig???? Cpfråga....

Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? Två


Kommentarer
Postat av: Jenny B

Random frågor måste jag säga! Vars får du alla listor ifrån!? Gillar dock att rösten i mitt huvud när jag läser svaren låter som dig hihi. Jag får också jättemånga konstiga blåmärken som jag inte har någon aning om hur de kom dit..kanske våra respektive som omedvetet slår till oss i sömnen? Ne, det var hemskt. Men ändå.



Yay för att vara klar med hemtenta iaf! Same here! När vi inte har jättemycket i skolan tycker jag att vi borde försöka träffas, det var ett tag sen!

2011-12-09 @ 03:15:09
Postat av: Anna

Haha, alltså Filippa, du måste sluta skriva "hora" i slutet på allt!



Sen kan jag även trösta dig med att folk jämt säger att jag är kort, och jag är t.o.m. 5 cm längre än du = folk har ingen längduppfattning och kan ta sig i röven.

2011-12-09 @ 20:27:00
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Linn

Tidelag är inte olagligt!

... därmed inte sagt att jag ska get it on med Zelda. Vi har ju inte ens hälsat än likzzzom

2011-12-10 @ 13:29:18
URL: http://labecula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0