skryt och saker

Förlåt men jag måste bara få skryta med att jag fick VG både på klassikeranalysen (av "Missbrukad Kvinnokraft" - Ellen Key) samt hemtentan på Moment 3 - innebär VG även i detta moment :-) Får jag VG även på nästa moment så kommer jag att få VG i kursen <3<3<3<3<3<3 Till saken hör inte att jag är smart, utan det är snarare Idéhistorians krav som är typ 1000 ggr lägre än genus, för på genus fick jag bara VG på enstaka tentor men aldrig på hela moment. Fast uppsatserna var förvisso bra skrivna, så nog förtjänade jag betyget alltid.

Nu taggar jag Stats. A till våren. Hoppas bara att det inte går massa moderater och liberaler plus högerextremister i klassen, som det gjort för en kursare till mig när hon läste kursen. Fast förresten - jag HOPPAS att det blir mycket av den varan för jag taggar heta, politiska diskussioner med dem!

Såg något styckprogram på tv. Hur fan kan man äta rått kött, jag fattar verkligen inte. Och hur kan man smälta av eufori vid köttets marmorering ba: "Looook it's beautifuuuul" samtidigt som man styckar sönder den sargade kroppen i makaber lusta.

Jag tänker aldrig någonsin äta julskinka i mitt liv. And that's that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0