strax

Vinterfittdeppen tar kål på mig. Som tur var nalkas faktiskt ett (på riktigt fullt ledigt!) jullov, till skillnad från förra årets tenta"lov". Med andra ord kan jag se fram emot att kunna :

1. Klappa mina katter extra mycket utan att känna stress över massa arbeten
2. Njuta av hur mycket film och serier och tvspel som helst
3. Ha maratontrumlektioner med Amandus och proggresssss
4. Fira en fin jul med familj
5. Fira en fin nyårsafton med ~~genuzgänget~~
6. Umgås med min 2nd Family = de fantastiska vänner som försummats för mycket under denna termin, LÄNGTAR <345

Och badaboom:

7. Njuta av 4 dagar i Stockholm med Rozen, första gången vi äntrar andra marker än Umeå tillsammans. Boende på ett myz vandrarhem i Vasastan, och möjlighet till att träffa vackra människor jag träffar alltför sällan <3

Åh, denna jul kommer lyfta upp mitt liv från träskmarker till himmelens ljusa, skönsjungande skyar

Som en avrundning på ett händelserikt, underbart, frustrerande, socialt, asocialt, deppigt, euforiskt, glädjebringande, motivationssökande, inspirationsgivande och lärorikt år. Ett år av liv och oliv, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0