ZEZ TILL NYÅR VAVAVA

Julen var den bästa på länge trots minimalt minsta antal julklappar jag någonsin fått i mitt liv (vi har egentligen julklappsstopp i min familj men vissa brukar köpa lite ändå). Dock måste jag säga att alla grejer jag fick var bra och fina, om än inte dyra. Alla kommer komma väl till pass. Så skönt att inte få 1000 grejer varav hälften är skräp man inte ens vill ha. Så meningslöst är det.

Även så skönt att känna att jag inte är ett dugg jävla avundsjuk på alla som får iPads, datorer, tusentals kronor eller vad man nu ger varandra. Så jävla tragiskt att känna lycka över att få saker. Så jävla tragiskt att bli helt jävla bortskämd fastän man är vuxen, och ändå bli ledsen för att man inte fick "den datormodellen man ville ha". Önskar att folk i västvärlden kunde sluta att värdera SAKER så jävla högt.

Nej, inga direkta presenter fick jag, men jag hade den bästa julen på länge för att min familj är underbar. Folk måste lära sig att se the values of life...

Imorgon drar vi till estocolmo, och eftersom att jag inte behöft lägga hundratals/tusentals kronor på julklappar (köpte dock några små symboliska saker som är goda att förtära), så har jag pengar över till att äta gott och gå på museer, klubbar samt kika på hallongrottan! Är så fett taggad på detta, hohoooooo hihihhehe osv


!!!!!!

Hej då era jävlar!!!

Ps. Kommer sakna mina kattisar extra mycket :''''''( Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0