30 dagar

Första kvällen, när jag satt på min vanliga plats vid köksbordet med utsikt över Mollys hus och snön dalandes där utanför, tänkte jag för mig själv - beskådandes dig som plockade fram fika. Tänkte hur det skulle vara om det var en del av min vardag. Att sitta i en flickväns kök som bereder te och mackor. Sedan blev det strömavbrott, första gången jag upplevde det på säkert 5 år. Därefter såg vi Phantom Of The Opera. Och tanken blev verklighet. För när man träffar rätt är allt bara en självklarhet. Bara skrivet i sten

Idag är det en månad sedan, den dagen. En månad av hundraprocentig lycka, som aldrig tycks gå ur mina blodådror

Och det firar vi med att beskåda Fucking Jävla KukÅmål och knarkviljan och bortlängtan och omöjlig kärlek och 90-talsnostalgin med FILA-tröjor och mittbena och Broder Daniel

Livet är konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0