blä

Kan finns roligare göromål/lyckligare omständigheter än att ha sprängande huvudvärk+illamående konstant i 7 h, när man jobbar 24 h pass. Kan. Fast jag vet inte säkert

Helgy hade aldrig suttit mer rätt ändå, och denna är fullproppad med ~~roliga aktiviteter~~, ett uppsving för själN

Och snällaaaaaaaaaaaa ge en förändring i Egypten. Pallar ej att allt bara eskalerar än mer; Mugabe mutar fängelsefångar för att agera motdemonstranter. Såg stenkastning live på dattan igår. Såg ej angenämt ut - om jag behöver tillägga. Igår skadades 600 (vet ej om siffrorna är pålitliga dock). Medan medierna i Sverige ger sken av att USA hjälper till, typ hytter med pekfingret är vad de gör. FU USA

FU jävla världskonflikter och västvärldens rövslickande attityd. Om Sverige hade stått upp någorlunda för sina egna värderingar hade de fan bojkottat alla diktaturer. Skit ska inte stödjas.

Varjör snackar jag politik, jag mår skit och måste sova. Politik är skit. Skitskitskit

Hoppas att morgondagen bju på en flatflanell (~~2nd hand-timey ídd~~)

Herråp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0