Liverpoooool

Älskar min bror för att han är så konstig, men på ett bra sätt.

Han besökte Liverpool förra helgen och redan då blir jag ju avundsjuk pga:

1. Älskar England
2. Älskar Beatles
3. Alltid velat besöka mindre städer i England

Frågar om han besökt classic ställen såsom Penny Lane, Strawberry Fields, John Lennons barndomshus, The Cavern, Beatlesmuséet etc. Han svarar att han inte hunnit med så mycket, men att han i alla fall varit på en Beatlesturistshop och köpt en present åt mig där. Jag svarar: "Åhhhhh, vad fiiiiint <333345" (obs uppriktigt sagt glad) och han svarar:

"haha, ja men det är jävligt meningslöst. jag ville inte köpa nåt egentligen, men nu vart det så. ana insisterade. jag råkade nämna att du var beatlesfanatiker och helt upp och ner."


Hahahhaha, tack för den otroligt ödmjuka välviljan brushaaan. Äger att bli påtvingad vänlighet.


Fan vad jag längtar tills han kommer till Umeå i slutet av feb. Är så taggish på att älsklingsrosse ska få träffa honom. Det kommer att ÄGA

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0