lörday 19thhhh


Tydligen kan mat lagad med mycket dampångest och lite chérlek bli lika gott det. Dagens tips från kökshoran: personligheten måste inte vara perfekt, vackert glänsande för att matN skall bli king. Älskar lasagne <3345


Nu blire ~~f3kk3~~ verkar det som. Imorgon blir Rosen kärring. Kan bli kul! Känner me som ~~lammkötte~~ men jag älskar lamm så int' mig emot

Idag har Winstonboy rymt 2 ggr :'-( Stackars gubben, vad rädd han måste ha varit. Min finaste älskade gos. Min ros och min gos; det bezta jag har (älskar att vara töntig, speciellt med flit :-) )


Fullmånliga hälsningar

/ Kökshoran

PS. Tycker att det är lite roligt att jag beskådat TRE stjärnor falla tillsammans med Rosita, med tanke på att jag, under mina hela 19 år, tidigare bara sett två i mitt liv innan jag träffade Rosita. IT'S A SIGN?????? Stjärnorna och löven faller för oss, tack Carola. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0