min tand gör ont

Det har fan gått för långt när man har en stor isklump på septumpiercingen efter en halvtimmes prommiz. HEJ DÅ NORRLANDSHORAN, hate U

Så här såg GmmN ut för exakt ett år sedan:



Tur att då inte är nu, lolzzzzz......................................

Fördel med att vara hemma endat ca 50% av tiden:

Man kan läsa sådana här lappar: "Pga. av byte av huvudavstängning för inkommande vattnet kommer vattnet att stängas idag den 17:e februari mellan 1300-1500." och tänka NEJ DRYGGE men sen inse att det var igår. Igår då man inte ens var hemma. (plus att jag gillar dysse på lappen också, skrev av ordagrant)

NU SKA JAG BAKA FÖR ATT JAG ÄR EN SÅ ZNEL_FLICKVÄNS_HEST

heijiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0