helgy 2.0

Det doftar svartpeppar och stekt sidfläsk. Tror att min GF vill provocera mig lite. Det är bra!

Lyssnar på nyfunnen elektro och sörjer det faktum att jag förmodligen missar en alldeles awesome kväll på Scharren ikv; med flux pavillion och en garanterat astaggad publik. FUUUUUUCK CSNNNNNNNNN

Men kvällen blir nog fin ändå, rätt löst planerad men planer är för nördyz ändå så va. Bästa igår var:

  1. Att vi kirrade en redig gratisfylla då rorro är ~~slatthoran~~ nr 1 (fjortiz 4 sho men gratis är gott?)
  2. När jag fick smaka öl av världens gosigaste björnbög och han sade: "Men jag har aids!". "Vad bra, jag också!" svarade jag. Men man måste ju älska folk med självdistans och självironi.
  3. Den otänkta porren på storbildsskärmen, no more said....så opassande! Så vulgärt! Så stickande i propra människors ögon!
  4. Gratis fyra fattigmanstequila (dvs no lemon no salty...WHY)
  5. Byteshandel: 1 stycke ciggaz mot 1 snowracer

Äter fett. Så jävla GOTT

Det här låter som Karin Dreijer?

Vill så gärna ha julmust eller trocca. Hatar windows vista

Kommentarer
Postat av: molly

du skulle ju säga bandet också skrev du i sms!!

2011-01-30 @ 11:15:28
Postat av: Monkaaa

Alltså fillieezz serr huuur länge sedan var det inte vi sågs???? SKÄMMES PÅ OSS! Sakna jueeh..

2011-02-12 @ 01:12:42
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0