nic nic

Cirkus Miramar är awezzzzzome. Kan tacka en fin person för den insikten. Ursäkta bloggy att du försummas all over. Vad fan är felet, jag kan ju inte prioritera livet framför dig? Då har något gått snett! Galeeet snett.

Igår fick jag mitt hår rakat av mina bästa gummor, det blev mycket vackert. Då blir man nöjd. Gratis är dessutom alltid gott. Nyss spelade jag piano för första gången sedan innan jul. Det lät förjävligt. Jag hade dessutom glömt min bästa piano-spelar-låt ( = Imagine, well daaah Lennongurl), det var typ det mest SAD EVER

Men det gör inget. Jag är glad ändå! Dum och glad som det heter. Fast inte jättedum :)

Nu ska jag ~~traska vidare~~

Zeee ya later, äkta alligator på köpet

Tjing tjing



znygga_b-rudar kanzke?!!!!!???!!!112

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jävlar vad snyggt Fillz

och Lova såklart!

2011-01-12 @ 11:54:02
URL: http://ericaskusin.blogg.se/
Postat av: filliz

tack så mycket sofie_gurrl! kul att du tycker det :)

2011-01-12 @ 16:30:55
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0