R U blue or WHAAATE

Oki detta är ju förmodligen det bästa jag hört på länge:
http://open.spotify.com/album/5HyIzVed87uFCnyMhB8vfZ

Har som alltid hört namnet Jeff Beck utan att ta reda på mer. Någon gång ska väl vara den första!

Älskar för övrigt soundet på "Love Is Blue" på samma skiva, så underbart 70-talsbluesrockigt med en psykedelisk barocktouch (cembalo äger)! Fast ändå är det 50/60-tal över sången och stråkarna! Plus Becks asniceiga guitarr, fyfan vad rättttttt





Imorgon träffar jag dessa filurer. Feeeettettetete länge zen ju. Har inte träffat någon av dem i år!!! That's crazy man.

Nu ska jag skriva klart tenty som jag hållit på med sedan 13.00 (minus kanske sammanlagt 3-4 h paus utfördelat) :):):):):) Fett QLLL!


Observera sarkasmen

Kommer bättre bloggishskrivartider senare, har haft lite full tupp zenaste tiden. Ska bättra mig <33345 Looooovar

Brukar alltid ha schnuse när jag skriver tentish. Nu när jag ej har det känns det otroligt sorgligt att min tradition övergivits :(((

aja måste gå dattan ropar. hate ittt

Kommentarer
Postat av: Anna

Var fick du en full tupp ifrån????

2011-01-10 @ 01:46:33
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

hämtana på hönsgårdN i yttertavle vettu. och spritN från bolage ;););)



neee skoja tog hand om honom från ett övergivet djurhem, tyckte synd om honom va mitt hjärta smalt </3



hans alkoholvanor är betydligt mer stabila nu, och han börjar ty sig till människor iaf :):):):)



fulltuppN ska bli nykter <3

2011-01-10 @ 01:57:21
Postat av: Anonym

SEN SKA JAG ÄTA HONOM

2011-01-10 @ 01:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0