schtékerN

Alltså serri schwerri hade totally forgot att jag haft delvis rakat hår. Hade jag haft en god kamrat i närheten (rakapparaten har jag redan) at theee moment hade jag INTE dragit mig för att göra om'ett. Nattrakning 4-evah. Fast denna gång som Lova sist; dvs rakat alla sidor, dvs även hela baksidan + spara håret uppepå. SchtekarfrillN alltzå.

Fan, att vara korthårig kan vara ett gissel. Att klippa nya frillz blir ju en drog fur i helvede. Men de e skooooj


Röyksopp äger.
Ingen nyhet men denna äger ju också: http://open.spotify.com/track/7m33tj4djffL0CfsbgUaVn


(minus det fula faceet på mig)


Så som ogräset ser ut nu:


Oki det var typ inte långt men det känns så.....


NEED 2 CUT IT OFF WHO CAN HELP ME???????

Mvh/ Fattig sturre som ej har råd med frisörbesök på ett tag. Speciellt med tanke på att jag typ ej kommer få CSN i janne *glömde ansöka om bidrag för nästa term*

PS Hade 354 olästa blogginlägg på bloglovin' idag. Deppigt värre. Mitt enda nårslöfte är fan att sluta läsa massa skitbloggish som stjäl dyrbar tid av liv. Ska väl inte vara så jävla svårt att hålla. DS

Kommentarer
Postat av: molly

hoppas du inte tar bort min blogg ;)))))))))

nice att du är hemma, då kan du vara med imorgon om det blir nåt!!!!

2011-01-06 @ 16:25:41
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

Hahaha well noooo! kommer jag ejeee göra gumzan det vet du ju <33345



Ja det blev väl inget av det dära, men vi ses någon dag jättesnart. Välbehövligt!

2011-01-07 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0