chillbill

Så underbart att man kan vara 100% lycklig, euforisk, lugn och exalterad på samma gång. Livet är inte alltid en hora helt enkelt, och tur är väl det. Kan faktiskt inte minnas när jag kände mig så här hel sist. Det är skumt; men på ett bra sätt. Possi! Förnimmer även en stor skaparlusta, få se om det blir uppstyrning av att ~~jugar a piano~~, och även med poesiskrivandet. Kanske t.o.m slutför den halvdåliga novellen jag skrev i vintras!


Idag besökte jag Midyard å Rozziegurl's vägnar. Gillar att matzak's (gammal sam.lärare) kommentar på när jag berättade att jag studerade Genusvetenskap nuförtiden var: "Jaha, haha ja det hade man ju nästan kunnat gissa hehe!". Bara woooot ?! Ser jag så feministflatig ut eller VAD HAR JAG GJORT FEL?! Men han har väl sin charm på nå vis, matzakgubben.

Det är verkligen konstigt att besöka Midyard, det känns så sjukt distanserat på ett sätt som inte går att förklara. ~~Living the other life~~ eller vad det nu beror på. Te är gott.

För övrigt hade de inget candy i kaffan, rip lakritsfudgen </3

Nu får det vara nog med mat till dig bloggy, du får överleva på detta till nästa gång helt enkelttttTTTT

Säger som Neo: Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

eh, jo jävligt svårt att förstå att du läser genus....

2011-01-13 @ 02:36:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: JustinBieber

Du kommer inte ens ha tid med något skapande! Det ska jag minsann se till! >:( mwoahahaha!

2011-01-13 @ 13:56:42
Postat av: /innehafvaren av denna bloggissssh

ETQ: ja visst är det? :):):)



BIEBERGURL: attans då! så oooond, så grymmm! fast vi kan ju alltid skapa vikta pappersgubbar, det är väl kreativt?????

2011-01-14 @ 00:11:56
Postat av: JustinBieber

Nej! inga pappersgubbar. Det mest kreativa du får göra är att puffa mig på facebook, och kanske spela piano, så länge jag får se på! Eller du får också rita om jag får se på! Du får i alla fall inte vara kreativ ensam! Sånt leder bara till fördärvelse! Se bara på alla stora kreativa konstnärer som blir så insnöade i vad dom håller på med att dom inte ens lämnar sitt hem!

2011-01-14 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0