You're gonna bleed 'cause I have a knife

Ett statement: Jag premmar på alldeles för många skitbloggar. Man blir ju alldeles deprimerad. Men jag är för dank för att rensa i bloglovin'. *poor me*

Skrev nyss en dikt som bloggkommentar på en friendios bloggy. Insåg att det var väldigt roligt, så nu har jag bestämt mig för att hädanefter, närhelst jag än kommenterar, vilken blogg det än är, och vad jag än vill säga - så skall det göras via en dikt. Fast eftersom jag är så jävla virrig lär jag ju ha glömt det inom en halvtimme. PÅMINN MIG OM DENNA GENIALA IDÉ


Har typ aldrig älskat helg lika mycket som nu, såtillvida att jag dissar ett dygnspass på jobbet imorgon ( = jättedumt om man vill bli rik, men det vill jag ju inte bli - följaktligen är jag inte jättedum. Bara lite). Ska baaaa insuuuuupa ledigheeeeten! Insupa och supa. Och tjilla! Och förtränga pluggys existens.




Justin Bieber gästade mitt rum häromdagen. Ägde

Hata CSN

PS Hittade ett kopieringskort med 96 kopior = värt när man är fattig sturre och har 0 kr men likväl behöver kopiera studieskit. Är jag en ond människa för att jag bedrev stöld i detta fall? DS

Kommentarer
Postat av: molly

påminnelse: KOMMENTERA MIN BLOGG MED DIKT <33333333



vad kul, hälsa justin nästa gång han åker förbi :) även fast mitt hjärta tillhör en annan justin.. timberlake <3



äsch stöld är nice. fick med mig 3 öl härom förra året hem!!!

2011-01-21 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0