gnäll 2.0

Känner mig så jävla instängd. Jag vill skapa. Har inget papper, knappt någon blyerts. Än mindre akvarellfärger. Skulle vilja skriva poesi men det är för tomt inom mig för det. Piano hade varit underbart. Finns inget i min närhet. Jag vill göra något radikalt. Som att starta ett band. Eller springa 2 mil. Klottra något värt i en asful tunnel. Bara cykla runt i alla stadsdelar i hela stan. Har ingen cykel. Supa mig full. Nattbada. Ska jobba imorgon, går ej. Röka en cigarett, är förkyld. Undviker. Ringa någon. Vet inte vem


Just för tillfället känner jag mig så jävla ensam

Och ändå är det inte ens det som är problemet

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir bättre Fillz, ring mig nästa gång!

2011-07-20 @ 22:09:24
URL: http://ericaskusin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill starta ett band med dig! :) vi kan spela feministpunk, för jag är inte så himla bra på musik...

2011-07-22 @ 11:02:24
URL: http://midnightspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0