mina dryga dreamz

Drömmer precis som alltid en massa störda grejer hela tiden. Igårnatt drömde jag att två homofober kom och sa kränkande saker till mig på en jättestor studentfekke. De hade typ sett mig med Rosita eller så visste de bara att jag var gay. Hur som helst så blev jag helt jävla galen av ilska och kaxade som sattan; ett kaxande som slutligen ledde till kroppsliga kollisioner av våldsam karaktär, lille pacifisten är en hycklarhora!

Argast blev de när jag skrek "FUCK YOU!" till dem (haha åhhh jag är så töntig till och med i mina drömmar), då blev det blodigt slagsmål. Minns fortfarande hatet jag kände gentemot dem, fan vad jag hatade. Sedan drömde jag också att någon brud jag lärt känna på festen - som hette Miles (vill försäkra om att mina drömmars karaktärer inte brukar ha amerikanska namn i vanliga fall...) dog för att hon drunknade. Jag minns fortfarande sms:et dagen efter: "Miles är död...hon drunknade igår efter festen..."

Det skumma var att jag, i verkligheten alltså, dagen efter jag drömt det såg ett Skins-avsnitt där en karaktär med efternamnet Miles dog!!! Och obs visste ej att denna karaktär hette Miles och visste ej att han skulle dö! Freaky!!!!!

Inatt drömde jag att Rosita vänstrade med en ful tjej från Stockholm, roligt att min enda yttrade kommentar var: "Varför åker du till Stockholm för att knulla?! Plus att du bara vill snylta på hennes New York-boende föräldrar!" sedan var jag sur på henne när jag vaknade. Bitch som är otrogen i mina drömmar :,(

Efter det drömde jag också att jag kollade mig i spegeln efter att jag duschat - och då hade jag asfult, jätteskabbigt blonderat hår som var lockat, och det hade vuxit sig ner till axlarna. Jag blev fett less och förvånad och sa "Hur FAN kan mitt hår ha vuxit så här mycket på en natt, jag var ju korthårig igår??? :("

Åhhh, hatar fan mina cpdrömmar, kan de sluta eller....drygge

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha du och dina drömmar!

Innan jag glömmer : Jeffrey Sachs - The end of poverty, awesome!

Hade asnajsigt igår, thxxxxx 4 that.

Kram!

2011-07-08 @ 16:36:21
Postat av: Linnéa

hahahah tyckte det här var askul

2011-07-09 @ 21:03:50
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter som stressdrömmar :/ Då brukar man drömma om allt möjligt som man tenderar vara omedvetet orolig över!

Äru stressad guman?

2011-07-14 @ 22:57:07
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: norea

haha, jag brukade också drömma sånt när jag var ihop med natta och sedan vara skitförbannad!



och jag kan måla en tavla till dig kompis, säg till bara! :) men kan inte fixa en passpartou, för jag har ej material.

2011-07-15 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0