Ql lr? :)

Inser att sömnen kommer att vara svår att fånga denna natt av förklarliga skäl, gör en randomlista jag snodde av monka som halvdugligt tidsfördriv:

JAG HETER: Filippa, Filliezz, Fillzor
JAG ÄR FÖDD: 8/11-91
ÖGONFÄRG: grå-brun-grön-melerade
SKOSTORLEK: 39
BRUKAR DU HA UPPSATT HÅR: medalj till den som lyckas sätta upp det
HUR MYCKET SMINK ANDVÄNDER DU DAGLIGEN: ibland inget, ibland lite, ibland mer
ANDVÄNDER DU NAGELLACK: det händer, dock mer och mer sällan
ANDVÄNDER DU HÅRPRODUKTER DAGLIGEN: inte nu när jag är korthårig
NOPPAR DU ÖGONBRYNEN: hade jag haft vackra markerade ögonbryn á la Lova och Rozen så hade jag ej. istället fick ja' nå random = måste noppa till dem.
BORSTAR DU TÄNDERNA VARJE DAG: usch, äckligt????

ÄTER DU MYCKET FRUKT: lätt (alla som gått i skola med mig vet att mina väskor alltid bär frukt)
DRICKER DU ALKOHOL: sällan nuförtin'. älskar öl, rödvin och whisky <3 men ej längre tequila </3
ANDVÄNDER DU NÅGON SLAGS AV TOBAK: ja, och därför har jag dålig karaktär
MJUKISBYXOR ELLER JEANS: använder bara jeans
URRINGAT LINNE ELLER T-SHIRT: tisha 4-sho
HALSBAND ELLER ARMBAND: halsband
GILLAR DU KILLAR ELLER TJEJER: jag gillar människor
HUR MÅNGA HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED: en (kvalitet framför kvantitet ;;;) )
ÄR DU OSKULD: nej
ÖRHÄNGEN ELLER PIERCING: piercing
RAKAR DU BENA: när jag känner för det
ANDVÄNDER DU ORDET "TYP" OFTA I MENINGAR: inte mer än någon annan
BLIR DU OFTA AVBRYTEN NÄR DU PRATAR: förmodligen eftersom att jag snackar så jävla mycket skit!
SÄGER DU OFTAST VAD DU TYCKER: alltid
 

SOVER DU I PYJAMAS LR UNDERKLÄDER ELLER NAKEN: r.i.p pyjamas - världens oskönaste plagg
VAD ÄTER DU TILL KVÄLLSMAT: te, yoghurt, müsli, frukt, ev. mackizzar (obs ej makaroner utan MACKOR)
SNARKAR DU: NEJ
GÅR DU I SÖMNEN: önskar att jag gjorde, fett spännande
NÄR GÅR DU O LÄGGER DIG: för sent tyvärr

NÄR VAKNAR DU: vid jobb = 0700, ledig = 10-11
VAD ÄTER DU TILL FRUKOST: gröt, rött te med honung i, kokt ägg
HUR LÅNG TID TAR DU PÅ DIG ATT BORSTAR TÄNDERNA: men fuck you så jävla tråkiga frågor
HUR LÅNG TID TAR DET ATT SMINKA SIG: 237 sekunder, nöjd nu din horlista?

GILLAR DU NÅGON JUST NU: jag gillar många
BRUKAR DU DAGDRÖMMA OM DEN DU GILLAR: jag dagdrömmer om rozen <3
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK: http://www.lastfm.se/user/filippen
HAR DU MYCKET BILDER PÅ DIN DATOR: det heter "många bilder"
HAR DU EN FALSK VÄN: falska människor är inte riktiga vänner
HAR DU EN BÄSTA VÄN: jag har flera
HAR DU MÅNGA VÄNNER: ja, många fina, underbara peepz <3
STRUNTAR DU I OM DINA VÄNNER ÄR FULA: har bara snygga vänner
HAR DU EN UTVECKLINGSSTÖRD VÄN: ja
SOVER DU OFTA ÖVER MED NÅGON: att sova "över med någon" låter fett 2003, men jag sover med någon, ja
LÅTER DU DEN FÅ ALLT TÄCKE DÅ: bara på sommarn för kan tep inte ha täcke då *är i klimakteriet*
ÄLSKAR DU DIN BÄSTA KOMPIS TILL 100% OM INTE MER: varför ödsla tid på att ha nära vänner man inte älskar, spyr på idiotiska frågor
HAR DU PUSSAT NÅGON TJEJKOMPIS: ja

KAN DU SIMMA: ja
KAN DU DYKA: nej :,(
SPELAR DU FOTBOLL: nej?
SPELAR DU NÅGON ANNAN SPORT, VILKEN: ehhh förmodligen ej
ÄR DU SMAL: ja
HAR DU MYCKET MUSKLER: jag är starkast av alla jag känner :-P
HAR DU VARIT ÄRLIG PÅ ALLA FRÅGOR: fitta :)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

skrattade åt många av dina tokiga svar hihi <3

2011-07-31 @ 17:16:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0