vars e ölen

Har så jävlajävlajävla tråkigt. Så det finns inte. Så till den grad att jag frivilligt sysselsatte mig med att skriva en kladd PLUS renskriva ett städschema/städregler inför vårt blivande kollektiv, och typ tyckte att den sysselsättningen var rolig för att inget annat finns att göra. Ungefär som igår när jag dammsög 3 rum frivilligt för att få tiden att gå. Då har man riktigt jävla tråkigt.

För att ni nu inte ska tro att jag är värsta nerdy_91_gurrl (fast det är jag ju ändå ;)) så påpekar jag härmed att jag är on THE WORKEYH för jourpass. När man lagt brukaren finns inte så mycket att göra, mest att vänta till 12 för att kika till henne, innan man kan lägga sig och sova.

Så därför spenderar jag denna lördagskväll med det tråkigaste facebooksurfande jag varit med om i mitt liv, det onödigaste blogginlägget jag någonsin kunnat prestera (eller det är väl inte direkt en prestation..) och jag har även så tråkigt att jag till och med orkar lägga glädjekänslor på att svenskorna vann brons i vm (märk väl: jag hatar sport och allt som är synonymt med sport, i verkligheten),

parallellt med att jag tänker på att Rosita har myzfekke hemma hos sig (oss?(hemmet där vi spenderar mest tid?)) och jag är inte där, samt att mitt gang är på asnice hemmafekke med folk som jag mer än gärna vill hänga med och....jag är EJ där

Hej då

FML

kom ge mig liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0