2011-03-30

Winston är så söt när han ligger i min öppna pluggymapp. Gubben <3

Har åkt på någon  jävla skit med min mage. Har mått så jävla dåligt till och från sen igår e.m och det verkar inte bli bättre. Rådfrågade min mor (som är utbildad undersköterska) och hon sade att det kan antingen vara magkatarr eller typ stress-symptom.

Att min kropp fuckar upp sig av stress är ju ingen ny grej dirr, dock så var det längesedan sist. Men jag har varit med om illamående (och att faktiskt kasta upp), blodtrycksfall (när jag blev "blind" för en minut, det obehagligaste), huvudvärk och magsmärtor - och alla uppkomna ur stress.

Det som är så skumt är att jag inte upplever att jag stressar, men man gör nog det ändå omedvetet. Uppenbarligen så innehar jag exakt de tankarna för nu när jag mår piss så är det enda jag tänker på (bortsett från att jag har ont) = Neej - jag kan inte bli sjuk nu för jag ska träffa massa folk som jag inte träffat på länge och jag måste därför styra upp det nu när jag äntligen har tid eller Fitta jag hinner inte bli sjuk för jag har massa pluggy att göra, fanfan jag orkar inte läsa allt natten innan lektionen.

Måste nog ändra hela mitt livsmönster. Lättare sagt än gjort.

Umeå Open orkar jag inte ens tänka på nu. Jag VÄGRAR vara sjuk då, för det har jag sett fram emot så jävla länge

Less

Min kropp är inte anpassad efter att leva i det här samhället.

Kommentarer
Postat av: Emma

flytta ut till skogen då :P

2011-03-30 @ 22:43:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe nä men för att vara seriös; jag känner igen mig! har från förra veckan känt mig jävligt illamående så fort jag stoppat något i munnen och då trodde mamma att det var magkatarr. så nu har jag tagit tabletter mot det och nu är allt ungefär som vanligt igen :) sluta stressa älskling, he är int bra för dig!

2011-03-30 @ 22:45:51
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0