älska vinterkräkiz <3


Heiji bloggy!

Uppe med tuppen idag, och äntligen frisky.

Ni vet att jag talade om ciderfyllan. Ett tag där under kvällen trodde jag att min kropp inte tålde cider, och det var en rätt intressant insikt. Ty jag hade endast druckit 3 st och ändå mådde jag så jävla konstigt. Kalaset slutade på Take Queer med att jag spydde lite för mycket här och där, och slutligen också på min flickvän (KAN vara det äckligaste jag har varit med om men också det mest komiska för det var fan en jävla filmscen. Vill ni ha mer detaljer får ni fan fråga för mer än så skriver jag ej här).

Jag mådde skit, jag var så jääävla trött och jag och Rosita kom till insikt i att vi aldrig mer behöver besöka Take Queer (värdelöst att kolla på znygga b-rudar när man har varandra). Följaktligen begav vi oss från stället 23.30, det tidigaste jag någonsin lämnat ett uteställe i hela mitt liv.

Spydde igen ovanför svingen och då vare fan solklart; man spyr INTE sådär mycket av snefylla, speciellt med tanke på att jag knappt druckit något.

Kommer hem till Rosen, och där - kamrater kära kamrater - väntar en natt tagen ur helvetet; fylld av tortyrlik kramp och evigt, äckligt uppkastande. Seriöst, det var fan fruktansvärt, hoppas att jag aldrig mer får magsjuka/vinterkräkis i HELA MITT LIV; för så jävla hemskt var det....

Men men; nya tag. Efter en recoveryday igår med emulator- SNES och 64-spelande på storbildsskärm OCH med kontroll (älskar min tekniska flickvän <3) och massa nyponssoppa och sömn så är jag numer s.k frisk människa.

Feel's goooood inside.

Såg btw Girl Interrupted igår, med Winona Ryder och Angelina Jolie. Mycket sevärd! Winona är så sjukt vacker. Den utspelar sig på ett mentalsjukhus under 60/70-talet bla bla kolla själv iaffff

Nu ska jag äta mitt första mål mat på 1½ dygn <3<3<3<3<3<3<3<3<3 *Längtar*

PS Magsjuka är för övrigt den hemskaste sjukdomen jag kan ha, för mat är min absolut största passion i livet och all livssglädje halveras enormt när jag inte får njuta av gastronomiska upplevelser </3 DS

Kommentarer
Postat av: molly

nu har du säkert smittat oss i torsdags :((((((((

+ tänker inte träffa dig förns tidigast typ onsdag!!!!

2011-03-06 @ 11:46:01
Postat av: sofia

HAR OCKSÅ MAGSJUKA!!! KÄNNER ~STJÄRNSYSTRE-CONNECTION~ MELLAN KONTINENTERNA!!!!!

2011-03-06 @ 18:55:54
Postat av: Sofia

Men, Jim har spytt idag, är detta något som kanske har sin bakgrund i umgänget i fredags? Hum, hum, hum

2011-03-06 @ 20:50:39
URL: http://ericaskusin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0