H-A-T-A tenty


Det var längesedan jag kände mig så här jävla less sist. Pluggy tar verkligen all tid och jag orkar fan inte med det. Om det inte vore för att CSN är en hora skulle jag fan överväga att ta en pluggpaus, men det känns inte riktigt värt det när konsekvensen blir att man omöjligen kan ta bidrag i framtiden. Skitsystem.

Ska ju till Uppsala i höst, och att plugga har varit det enda givna, men jag vet fan om jag orkar med det, kanske behöver en pluggpaus. Hur som helst så LÄNGTAR jag till sommar då jag bara ska jobba i 5 veckor, kommer bli otroligt underbart att faktiskt vara ledig när man går hem (till skillnad från nu - då man sorgligt nog aldrig är ledig).

Ljuva tider, kom mot mig nu, plzzzz.

Orkar typ inte ens tagga Umeå Open pga allmän lesshet. Känns ju kul

Powernapade för att orka med kvällens skriverier (eller försök till skriverier, åtminstone..) men I did it again - sov för länge. Har drömt fett mycket senaste dygnet, konstiga djurdrömmar och nyss drömde jag massa politisk skit om terrorism typ? Äkta nördy-jag att t.o.m drömma om politik. Som om det inte räckte med att jag hänger 67% av min vakna tankeverksamhet till sådana frågor/tankar.

Ge mig kaffe, ge mig liv. Ge mig min Ros!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0