pluggförhalar igen

Läser blogginlägg från min egen blogg, ifrån 2007 och 2008. Tror att det kan vara det töntigaste jag läst i år. Fast ganska underhållande eftersom att det känns som att det är en annan person som skrivit det. Crazy thing that crazy time.

Så kika i arkivet i höger kolumn om ni vill ~~get 2 know a 16 year-old Filliez~~ (varnar dock för låååånga parentesinlägg utan mening och syfte och med brist på styckeindelning!)



Så såg jag ut när jag var 16 (eller jag var nog kanske 15 eftersom jag fyller zent). Ehehehe tur att då inte är nu...... det naiva "heterot"

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

och du överdriver inte med parenteser nu längre eller? :-)

2011-03-16 @ 22:11:29
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

neee har lagt det där bakom mig har liksom slutat helt va va va ja lovar liksom :-) :-) :-) :::) :))) :---) ;P ;S

2011-03-16 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0